۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۰۴۴۸۹
آیت الله نوری همدانی:

سقوط آل سعود نزدیک است | امت اسلام و نهادهای مدعی جهانی سکوت خود را بشکنند

سقوط آل سعود نزدیک است | امت اسلام و نهادهای مدعی جهانی سکوت خود را بشکنند
حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن جنایت آل سعود در اعدام جوانان عربستانی، از سکوت و بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر و سازمان بین المللی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با محکوم کردن جنایت آل سعود در اعدام جوانان عربستانی، از سکوت و بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر و سازمان بین المللی انتقاد کرد.

وی آل سعود را رژیمی قبیله ای دانست و افزود: این رژیم قبیله ای و جنایتکار به شیوه عصر جاهلیت به حکومت رسیده و ظالمانه حکمرانی می کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با وحشیانه و دردناک توصیف کردن جنایت آل سعود، خواستار مقابله امت اسلامی و سازمان های جهانی با دیکتاتوری و جنایت های آل سعود در منطقه شد.

وی از بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایات آل سعود ابراز تأسف کرد و ادامه داد: مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بی خاصیت بین‌المللی با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان سعودی دست نشانده صهیونیست ایجاد کردند اما باید بدانند سقوط آل سعود نزدیک است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تلاش دشمنان برای شعله ور کردن آتش جنگ در منطقه ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل و کشور های اروپایی با فروش اسلحه آتش جنگ را توسط این خاندان جاهل در منطقه شعله ور کردند و صدها زن و کودک بی گناه یمنی را به خاک و خون می کشانند.

وی عنوان کرد: ما جنایات این خاندان نامشروع و آدمکش به ویژه جنایت اخیر را محکوم می کنیم و آل سعود و اربابان آن بدانند که با این کشتار نه تنها دوام نخواهند داشت بلکه زمینه سقوط سریعتر خود را فراهم خواهند کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
پرونده آل سعود سرشار از سیاهی و نکبت است.
نباید جامعه جهانی در برابر اقدامات جنایت کارانه رژیم قداره کش آل سعود سکوت کنند.
سران کنفرانس اسلامی باید در برابر جنایت‌های رژیم جنایت کار آل سعود موضع گیری کنند.
0
0